Telewizja2018-08-27
5

Cztery nowe programy jesienią w Food Network. „Wspaniały i prężnie rozwijający się kanał”

Kanał Food Network w jesiennej ramówce pokaże cztery nowe programy: „Kuchnia dla odważnych”, „Patenciary”, „Sztuka mięsa” oraz „Makłowicz w Polsce”. - Mamy nadzieję, że już niedługo osiągniemy wyniki oglądalności na poziomie około 0,5 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.

Walenty Kania przygotuje posiłki m.in. z byczych jąder

Pierwszą nowością Food Network jest „Kuchnia dla odważnych”. W tym programie technolog żywności i zootechnik Walenty Kania będzie przyrządzać posiłki z m.in. byczych jąder, jedwabników, mózgu wieprzowego, czy muchomorów.

- Walenty Kania to nasz szalony kucharz, który gotuje bycze jądra, smaży robale i przygotowuje mózgi w bułce. Swoje dania sprzedaje na różnych festiwalach, gdzie cieszą się niebywałą popularnością. Walenty ma także niesamowitą wiedzę o kuchni - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN. - Premierę „Kuchni dla odważnych” zaplanowaliśmy na październik - dodaje.

Kolejny program Roberta Makłowicza

Kolejną nową produkcją Food Network jest premierowy cykl Roberta Makłowicza pt. „Makłowicz w Polsce”. W tym programie znany kucharz będzie podróżować po Polsce i prezentować widzom lokalne dania.

Do grona prowadzących Food Network dołączył znany kucharz Tomasz Jakubiak, który na antenie tej stacji jesienią poprowadzi „Sztukę mięsa”. W swoim programie przedstawi on widzom proste i praktyczne przepisy na najlepsze potrawy mięsne. W każdym odcinku Jakubiak przyrządzi dwa autorskie dania i zaprezentuje inny rodzaj mięsa: wołowinę, wieprzowinę, drób, dziczyznę lub ryby. Premiera tego programu zaplanowana jest na wrzesień.

- Tomasz Jakubiak jest ekspertem od mięsa. W swoim nowym programie nie tylko gotuje, ale i podróżuje po Polsce. Odwiedza lokalnych hodowców produkujących mięso najwyższej jakości. W tym programie wracamy trochę do korzeni kuchni staropolskiej, ale pokazujemy także nowoczesne patenty na przyrządzanie dań mięsnych - komentuje Łupina.

Ofertę kanału wzbogaci także nowy program „Patenciary”. Jego gospodynią będzie Daria Ładocha, która wraz ze swoimi córkami zdradzi widzom przepisy na proste dania, które dobrze smakują oraz ładnie wyglądają. - To program dla tych, którzy lubią proste przepisy i kulinarne patenty. Prowadząca Daria Ładocha pokaże widzom jak w bardzo prosty sposób można przyrządzić niesamowicie pyszne dania, które zachwycą nawet prawdziwych smakoszy. W „Patenciarach” Daria Ładocha gotuje wraz ze swoimi córkami. Bez nich ten program nie byłby tak uroczy - mówi szefowa kanału.

Premiera tego programu w Food Network odbędzie się w listopadzie br.

Nowe odcinki sprawdzonych programów

Na antenę powrócą także znane już wszystkim propozycje programowe. Widzowie zobaczą kolejne odcinki „Sexy kuchni Magdy Gessler”, a także „Dziewczyn z wypiekami”. - Agata Stankiewicz i Małgosia Nagat zawładnęły naszymi wszystkimi kanałami. Już niedługo pokażemy jaki tort przygotowały Martynie Wojciechowskiej na 10-lecie jej programu „Kobieta na krańcu świata”. Widzowie zobaczą również wyjątkowy wypiek dla Izabeli Janachowskiej, który w skali 1 do 1 odwzorowuje suknię ślubną. Dziewczyny robią tak niezwykłe projekty, że niedługo każdy będzie marzył, żeby przygotowały tort właśnie dla niego - komentuje nam zastępca dyrektora programowego TVN.

Małgorzata Łupina informuje, że Food Network bije rekordy oglądalności, oraz ma najlepszą dynamikę wzrostową w segmencie kanałów lifestylowych. - To wspaniały i prężnie rozwijający się kanał, który od dłuższego czasu odnotowuje najwyższe wzrosty oglądalności wśród stacji lifestylowych. Ludzie po prostu pokochali Food Network i jego programy. Na jesień przygotowaliśmy bogatą ofertę programową. Dołączą też do nas nowi prowadzący. Mamy nadzieję, że już niedługo osiągniemy wyniki oglądalności na poziomie około 0,5 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej - mówi.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w pierwszym półroczu 2018 roku udział Food Network wyniósł 0,16 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas