Telewizja2018-08-20
4

HGTV jesienią stawia na kontynuacje znanych programów. „Mamy świetnych prowadzących - ekspertów”

Kanał HGTV w jesiennej ramówce nie pokaże żadnego nowego lokalnego programu. Stacja stawia na kontynuacje znanych już widzom programów m.in. Doroty Szelągowskiej, Krzysztofa Mirucia, Mai Popielarskiej czy Dariusza Wardziaka. - Mamy świetnych prowadzących - ekspertów, atrakcyjną ofertę programową, doskonały marketing i PR - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.

Stacja stawia na kontynuacje

Jesienią na antenę HGTV Home & Garden wrócą „Domowe rewolucje”. W trzecim sezonie programu Dorota Szelągowska razem z Mariką, Darkiem i Julią przeprowadzą metamorfozy mieszkań kolejnych uczestników. Program będzie równolegle emitowany również w TVN - w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 7 października br.

Na antenę powrócą nowe odcinki programu „Nowa Maja w ogrodzie” Mai Popielarskiej.

Widzowie zobaczą również „Zgłoś remont” architekta Krzysztofa Mirucia, czy „Darek solo” Dariusza Wardziaka. Do HGTV Home & Garden wróci także kultowa produkcja „House Hunters - Poszukiwacze domów”.

HGTV pokaże jednak dwie zagraniczne nowości

W ofercie stacji sporą część ramówki zajmują również zagraniczne produkcje. Jesienią na antenie kanału zadebiutuje program „Poczuj się jak w domu” (Hidden Potential), w którym specjalistka od remontów, Jasmine Roth, pokaże jak można odmienić zwyczajne lokum na przedmieściach.

Kolejną nowością jest audycja „Zbudujemy fajny dom” (Boise Boys), w którym Luke Caldwell oraz Clint Robertson kupują i remontują zaniedbane nieruchomości.

Jesienią widzowie HGTV Home & Garden będą mogli zobaczyć także nowe odcinki znanych i lubianych programów, takich jak: „Na dobrych fundamentach” (Good Bones), „Zarobić na remoncie” (Flip or Flop) czy „Moje miasto, mój dom” (Home Town).

- Sukces HGTV Home & Garden jest spektakularny. W tej chwili stacja ta znajduje się w czołówce kanałów lifestylowych w Polsce. Wiedzieliśmy, że wprowadzenie jej na nasz rynek będzie bardzo dobrą decyzją, ale nie spodziewaliśmy się, że HGTV Home & Garden tak szybko osiągnie, aż tak wysokie wyniki. To efekt pracy wielu osób. Mamy świetnych prowadzących - ekspertów, atrakcyjną ofertę programową, doskonały marketing i PR. Wpisaliśmy się też w dobry moment - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN. - Na całym świecie tematyka wnętrzarska jest coraz bardziej popularna. HGTV Home & Garden to także stacja przy której Polacy się relaksują i dystansują od świata zewnętrznego. Tu nie ma przemocy i trudnych tematów. Wyniki oglądalności HGTV Home & Garden aktualnie wykazują dynamikę lekkiego wzrostu. Chcemy utrzymać ten trend - dodaje.

Udział HGTV Home & Garden w rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu 2018 roku wyniósł 0,48 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas