Reklama2017-11-07
0

Fotojoker i Cewe powierzają kolejne projekty Dentsu Aegis Network

Od listopada marki Fotojoker i Cewe realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją performance marketingu iProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat. Obie firmy należą do sieci Dentsu Aegis Network.

Rozszerzenie współpracy z siecią Dentsu Aegis Network wynika z zadowalających wyników dotychczasowej pracy agencji iProspect. W ramach poszerzonej umowy iProspect do końca roku przeprowadzi dla brandu Cewe dodatkowe działania z zakresu performance (afiliacja, reklama displayowa, mailingi oraz content),, a także kampanię w telewizji w serwisach VoD.

Zadaniem agencji będzie wsparcie strategiczne, analityczne i optymalizacja, raportowanie oraz kompleksowa obsługa graficzna działań reklamowych. Dom mediowy Carat zajmie się kupowaniem i planowaniem mediów w kampanii telewizyjnej realizowanej dla Cewe.

Fotojoker i Cewe dołączyły do portfolio klientów Dentsu Aegis Network w 2016 roku. Do tej pory agencja performance marketingu iProspect zrealizowała działania digital performance’owe dla Fotojokera, a także kampanie w digitalu dla brandu Cewe.

Autor:jd

Więcej informacji:Cewe, Fotojocker, Dentsu Aegis Network

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas