Internetowy sklep spożywczy Frisco zakończył przetarg na obsługę mediową swoich działań reklamowych. Do współpracy wybrał agencję mediową Mediahub.
Mediahub zajmie się planowaniem i zakupem mediów już dla tegorocznych działań promocyjnych marketera, związanych m.in. z odświeżeniem komunikacji. Obsługą nowego klienta agencji będzie koordynowała Jolanta Markiewicz, senior media manager w Mediahub.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie podają też liczby i nazw pozostałych uczestników postępowania przetargowego.
Wcześniej obsługą mediową Frisco zajmował się EssenceMediaCom (GroupM/WPP).
Obsługą reklamową jednej z ostatnich, wiosennej kampanii Frisco zajmowała się agencja Plej.
Frisco.pl to platforma zakupów spożywczych online, która swoje usługi świadczy na terenie m.in. Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Trójmiasta, Katowic. Należy do holdingu Eurocash.