Agencja mediowa FullSix Media, należąca do Havas Media Group przetarg na obsługę mediową PLL LOT. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej jesienią 2017 roku.
Przedstawiciele LOT-u ani Havas Media Group nie komentują zakończonego przetargu.
FullSix Media zajmuje się obsługą mediową polskiego przewoźnika od jesieni 2017 roku. Spółka ta została utworzona w strukturze Havas Media Group właśnie do wyłącznej obsługi polskiego przewoźnika. - Poprzez utworzenie spółki celowej zapewniamy naszemu klientowi całkowitą wyłączność - tłumaczyła wówczas Małgorzata Węgierek, prezes FullSix Media (jednocześnie szefowa Havas Media Group).
Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii i Korei Południowej).
Do jej najważniejszych zadań należą: opracowanie strategii mediowej dla LOT, obsługa medialna kampanii reklamowych, koordynowanie działań podwykonawców w Polsce i za granicą, przygotowanie analiz rynku mediów, monitorowanie działań konkurentów i inne usługi dodatkowe.
Z naszych ustaleń wynika, że nowa umowa LOT-u z FullSix Media została zawarta na czas nieokreślony.