Internet2017-06-23
0

Serwisy Agory dostępne w sieci reklamowej Facebook Audience Network

Mobilne strony internetowe Agory, m.in. Gazeta.pl i Wyborcza.pl, zostały włączone do oferty sieci reklamowej Facebook Audience Network. Agora to pierwszy polski wydawca, który rozpoczął z nią współpracę.

Reklamy z sieci Audience Network są wyświetlane na mobilnych stronach Agory z wykorzystaniem technologii header bidding. Kampanie są realizowane według tych samych zasad targetowania, pomiaru i emisji, jak te obowiązujące na Facebooku.

Za implementację rozwiązań Facebook Audience Network w tym serwisach odpowiada Yieldbird, spółka z Grupy Agora zajmująca się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej.

- Rozbudowa oferty reklamowej w obszarze social media i programmatic jest dla nas ważnym kierunkiem rozwoju, a integracja z Facebookiem to naturalna konsekwencja tych działań. Dzięki temu reklamodawcy mogą kupować reklamy w otoczeniu naszych wysokiej jakości treści, wykorzystując przy tym niezwykle precyzyjne dane Facebooka - mówi Andrzej Purchla, szef działu rozwoju produktu reklamowego w Gazeta.pl.

Agora to pierwszy polski wydawca, którego serwisy są w ofercie Facebook Audience Network. Z siecią współpracują w tym zakresie m.in. „Washington Post”, Daily Mirror, Shazam, The Huffington Post i India Today Group.

Według badania Gemius/PBI w maju br. strony i aplikacje internetowe Agory zanotowały 16,05 mln realnych użytkowników i 741,7 mln odsłon, w tym na urządzeniach mobilnych - 10,79 mln użytkowników i 401,2 mln odsłon.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas