W najbliższą środę z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się kolejna „Czarna księga PiS”, zatytułowana „Cztery lata siania nienawiści”.
- Nauczyciele, sędziowie, osoby LGBT, uchodźcy, samorządy, społecznicy. To tylko kilka grup społecznych, które boleśnie odczuwają szczucie i upokarzanie prowadzone przez obecną władzę. Jak podzieliła nas nienawiść? - czytamy w zapowiedzi dodatku „Cztery lata siania nienawiści”.
Dodatek będzie liczyć 28 stron. Artykuły napisali do niego m.in. Agnieszka Kublik, Jarosław Kurski, Justyna Suchecka, Anita Karwowska, Bartosz Wieliński, Józef Krzyk, Agata Kondzińska, Michał Wilgocki i Iwona Szpala, a redaktorami są Waldemar Paś i Roman Imielski.
„Gazeta Wyborcza” z dodatkiem „Cztery lata siania nienawiści” będzie kosztować 5,99 zł.
Prasa | „Nie uciszą nas” - „Gazeta Wyborcza” promuje cyfrowe prenumeraty, pisząc o pozwach od PiS i dekoncentracji mediów |
Od października ub.r. z „Gazetą Wyborczą” ukazało się pięć dodatków z cyklu „Czarna księga PiS”. Tegoroczne dotyczyły systemu edukacji, katastrofy smoleńskiej i pedofilii w Kościele.
Według danych ZKDP w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 78 907 egz., o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej.
Natomiast na koniec czerwca br. z prenumeraty cyfrowej „GW” korzystało 193 tys. użytkowników. W lipcu br. portal Wyborcza.pl miał 7,2 mln realnych użytkowników i 68,38 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 955,7 tys. użytkowników i 1,85 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).
Prasa | „Solidarność” w Agorze ostrzega niezrzeszonych pracowników przed nagłym zwolnieniem. „Nie ma miesiąca bez takiej sytuacji” |
W minionym półroczu wpływy Agory ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” wzrosły w skali roku o 8,3 proc. do 48,3 mln zł, a z reklam w niej zmalały o 11,5 proc. do 34,7 mln zł.