Reklama2013-07-16
8

Getin Bank reklamuje konto Getin Up i kartę MarsterCard Display (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa konta Getin Up i karty płatniczej MarsterCard Display oferowanych przez Getin Bank. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, MediaVest i Lighthouse Consultants.

Nowa kampania Getin Banku skupia się wokół promocji, którą objęte jest konto Getin Up: pierwsze tysiąc złotych limitu kredytowego jest wolne od prowizji i nie jest oprocentowane przez rok, dzięki czemu klient muszą martwić się wydatkami, gdy pod koniec miesiąca brakuje pieniędzy na koncie. Spot telewizyjny zabawnie pokazuje, że taka opcja w odróżnieniu od innych usług bankowych zapewnia klientom komfort.

W akcji promowana jest też oferowana z tym kontem MarsterCard Display, interaktywna karta płatnicza z wyświetlaczem i mini klawiaturą, dzięki którym można m.in. sprawdzić stan swojego rachunku, przeczytać wiadomości od banku oraz wykorzystać kartę jako token do bankowości internetowej. Przypomnijmy, że karta ta została nagrodzona w kategorii Innovations w tegorocznym konkursie Cannes Lions (więcej na ten temat).

Akcja reklamowa - zaczęta 15 lipca i zaplanowana na cztery tygodnie - obejmuje telewizję (dwa spoty 30-sekundowe i dwa 15-sekundowe w głównych stacjach), internet (m.in. display, mailing i linki sponsorowane; strona getinup.pl/oddzialy, na której można odbyć wirtualny spacer po nowych oddziałach banku) oraz outdoor (310 nośników w 10 największych miastach).

Spoty telewizyjne przygotowała agencja DDB Warszawa, reklamy drukowane i internetowe opracowało wewnętrzne studio graficzne Getin Banku, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest, a działania PR prowadzi agencja Lighthouse Consultants.

Autor:tw

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas