Reklama2016-08-08
7

Getin Bank w nowej kampanii promuje konto oszczędnościowe (wideo)

W telewizji, kinie, internecie i oddziałach własnych ruszyła kampania reklamowa Getin Banku promująca konto oszczędnościowe. Akcję przygotowały firmy Deloitte Digital i Papaya.

Getin Bank zwraca w swojej nowej kampanii uwagę na odpowiedzialne zarządzanie finansami domowymi i prezentuje podstawową funkcję konta oszczędnościowego, czyli oszczędzanie. Zachęcać ma do tego oferta z oprocentowaniem 2,8% i obsługa konta przez aplikację mobilną.

Na potrzeby akcji powstały cztery reklamy telewizyjne. Spoty w wersji 30-sek. i 15-sek. będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych.

Ponadto prowadzone będą działania w internecie, obejmujące reklamy display w głównych serwisach internetowych, a także kampania video wykorzystująca VOD i YouTube. Dodatkowo, w oddziałach Getin Banku w największych miastach w Polsce będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane witryny.

Kampania została przygotowana przez agencję Deloitte Digital. Reżyserem spotów telewizyjnych jest Bartosz Dombrowski, a zrealizował je dom produkcyjny Papaya.

Autor:km

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas