Reklama2019-05-06
0

GIOS wyda blisko 4 mln zł na kampanię informacyjno-edukacyjną

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska rozpoczął przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej. Przeznaczy na nią 3 829 796,75 zł netto.

Kampania ma obejmować telewizję, prasę i internet. Jej celem ma być wzmocnienie świadomości środowiskowej społeczeństwa. Prowadzona ma być w kilku etapach, do 4 grudnia br. włącznie.

Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 3 czerwca br. po wpłacie 53 tys. zł wadium.

Budżet zaplanowanych działań wynosi 3 829 796,75  zł netto (bez VAT).

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas