Prasa2012-07-10
0

“Glamour” liderem wśród miesięczników luksusowych dla kobiet

Wśród miesięczników luksusowych dla pań liderem sprzedaży był w kwietniu br.  “Glamour". Największym wzrostem pochwalić się może „Shape”, na przeciwnym biegunie znalazła się „Uroda”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Glamour” (G+J Polska) w kwietniu br. wyniosła 236 056 egz., czyli o 1,18 proc. mniej niż rok temu. Kwietniowy numer tego magazynu - tak jak ubiegłoroczny - był tańszy o 3 zł i ukazał się wraz z kartą rabatową (więcej na ten temat).

Drugą lokatę w czwartym miesiącu 2012 roku zajął “Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 199 832 egz. i spadkiem wynoszącym 10,03 proc.

Na trzeciej pozycji znalazł się miesięcznik shoppingowy “Avanti” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała o 16,99 proc. do 167 958 egz.

Największy wzrost sprzedaży ogółem w rankingu zanotował miesięcznik "Shape” (Marquard Media Polska). Sprzedał się on w kwietniu br. w liczbie 40 446 egz. po wzroście o 66,74 proc. Do numeru dołączono płytę DVD z pierwszą częścią programu Ewy Chodakowskiej.

Natomiast największą stratę zanotował plasujący się na przedostatnim miejscu magazyn “Uroda” (Edipresse Polska). Jego sprzedaż zmalała o 35,58 proc. do 34 340 egz.

Zobacz tabelę


Porównując dane z kwietnia br. do danych ze marca br. widać, że największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 22,86 proc. zanotował magazyn “Avanti”, zaś najwięcej zyskał mający promocyjne wydanie “Glamour”. Jego wynik tutaj poszedł do góry o aż 209,98 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas