Reklama2014-02-06
1

Globalna kampania Tena przygotowana przez polski oddział TBWA (wideo)

Pod hasłem „Brings you closer” rusza międzynarodowa akcja reklamująca pieluchomajtki dla dorosłych Tena (produkowane przez szwedzką firmę SCA Hygiene Products). Kreację kampanii przygotował polski oddział agencji TBWA.

Kampania pieluchomajtek Tena pokazuje, że produkt ten pomaga starszym osobom i ich opiekunom radzić sobie z codziennymi obowiązkami i cieszyć się życiem. Reklamy podkreślają też mocną więź łączącą seniorów z ich młodszymi krewnymi i opiekunami.

Polski oddział TBWA przygotował globalne spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe, internetowe i BTL-owe. Będą one adaptowane na poszczególne rynki, na których będzie prowadzona kampania.

Spoty nakręcono w Republice Południowej Afryki. Wyreżyserował je Guntram Krasting, wyprodukował polski dom produkcyjny Tango Production, a sesję zdjęciową zrealizowała inna rodzima firma - Shootme.

Akcja będzie prowadzona m.in w Polsce, Czechach i na Słowacji. Adaptacją reklam na te rynki także zajął się polski oddział TBWA.

Autor:tw

Więcej informacji:Tena, TBWA

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas