Reklama2012-10-03
3

Główne stacje tv tracą na reklamach: TVP2 najwięcej, Polsat najmniej

Polskie stacje telewizyjne w sierpniu br. cennikowo zarobiły z reklam 0,4 proc. więcej niż przed rokiem. Spadki tych przychodów zanotowały wszystkie czołowe kanały: najmniejszy - Polsat, a największy - TVP2.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe Polsatu spadły w skali roku o 1,8 proc., TVN - o 7,2 proc., TVP1 - o 9,1 proc., a TVP2 - o 27,2 proc. Wśród pozostałych czołowych stacji TVN zanotował niewielki spadek tych przychodów - 2 proc., AXN zaliczył spory spadek - 13 proc., a Viva Polska - duży spadek: 40,6 proc.

>>> Wrzesień 2012: główne stacje straciły widzów, TVN liderem

Z drugiej strony TV 4 cennikowo zarobiło z reklam o 21,2 proc. więcej niż rok wcześniej, a Discovery Channel - 39,5 proc. więcej. Natomiast wpływy reklamowe Disney Channel wzrosły w skali roku ponad pięciokrotnie.

>>> Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP10)

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:reklama w telewizji, Kantar Media

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas