Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na kompleksową obsługę digitalową marki E.Wedel należącej do grupy Lotte Wedel. Dotychczas zajmowała się tym agencja Ogilvy.
Agencja będzie odpowiadać za planowanie i realizację komunikacji marketingowej w digitalu produktów należących do E.Wedel (m.in. Ptasiego Mleczka, Mieszanki Wedlowskiej, czekolad, batonów itp.).
Nawiązanie współpracy jest efektem przetargu, który trwał od sierpnia ub.r. Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.
Do tej pory za obsługę działań reklamowych marki w internecie odpowiadała agencja Ogilvy.
Pod koniec ub.r. Lotte Wedel zdecydował się – w wyniku prowadzonego przetargu – zmienić obsługujący firmę dom mediowy. Budżet przeniesiono z OMD do Zenitha (Publicis Media).