Prasa2010-05-21
2

„Gość Niedzielny” wyprzedził „Politykę”, „Wprost” w dół o 28 proc.

Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w I kwartale br. "Gość Niedzielny", który jednocześnie zyskał najwięcej w rankingu i wyprzedził „Politykę”. Z kolei największy spadek sprzedaży zanotował „Wprost”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”), który zajął pozycję lidera zestawienia, w I kwartale 2010 roku wyniosła 142 197 egz. Było to o 4 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku, co jest największym wzrostem w zestawieniu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy), która rok temu zajmowała pierwszą lokatę. Tygodnik miał sprzedaż ogółem na poziomie 134 315 egz. (spadek o 9,4 proc.).

Trzeci w zestawieniu był "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 106 668 egz., notując wzrost sprzedaży o 1,9 proc.

Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem na poziomie 79 603 egz. Tygodnik ten miał w I kwartale br. sprzedaż mniejszą aż o 28,5 proc. w stosunku do I kwartału ub.r., notując największy spadek w zestawieniu. 

Zobacz tabelę


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była jak zawsze "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w I kw. zanotowała wzrost sprzedaży o 6,3 proc. do wielkości 335 124 egz. 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:zkdp, tygodniki opini

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas