Prasa 2013-02-14
6

„Gość Niedzielny” z nową szatą graficzną (foto)

Od dzisiaj tygodnik „Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej Gość Niedzielny) zyskał nową szatą graficzną.

Pogrubione litery tytułowe z szeryfami zostały zastąpione lekką, skondensowaną czcionką o jednolitej grubości o nazwie The Mix Condensed. Tytuły tworzą teraz wspólny blok z leadem, a krótkie pogrubienia w leadach - słowa klucze, mają pomóc czytelnikowi szybko zorientować się w temacie tekstu. Usunięte zostały linie ograniczające swobodne operowanie zdjęciem i grafiką, a strony stały się jaśniejsze.

W całym numerze pozostał tylko jeden gruby tytuł - ma go temat główny. Każdy dział ma przypisaną swoją stałą barwę. Okładka zachowuje lewo-górny biały margines.

Autorem zmian makiety „Gościa Niedzielnego” jest Witold Morawski.

Tygodnik od końca stycznia br. kosztuje 4,50 zł (więcej na ten temat).

Z danych ZKDP wynika, że „Gość Niedzielny” jest niezmiennie najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w kraju. W listopadzie ub.r. jego średnia sprzedaż ogółem wynosiła 140 525 egz. (dowiedz się więcej).

Autor: pp

Więcej informacji: Gość Niedzielny

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas