Reklama 2013-08-05
11

Green Mill Cider promowany jako 100-procentowy naturalny cydr

Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży naturalny cydr Green Mill Cider. Wspiera to kampania reklamowa internecie  prasie i sklepach przygotowana i realizowana przez firmy Nairobia, ASPE i MEC.

Green Mill Cider jest produkowany wyłącznie z jabłek poddawanych naturalnej fermentacji, z wykorzystaniem wyselekcjonowanych drożdży cydrowych, natomiast bez cukru, sztucznych barwników czy ulepszaczy. Optymalna zawartość alkoholu w napoju to 4,5 proc.

Cydr pojawił się w sprzedaży na początku lipca. Jest pozycjonowany jako napój wyróżniający się mocno jabłkowym smakiem i zapewniający orzeźwienie. Można go kupić w butelce o pojemności 400 ml (jej sugerowana cena detaliczna to 5,39 zł), dostępnej też w 18-paku. Etykietę i opakowania napoju zaprojektowała firma SiebertHead.

Kampania reklamująca Green Mill Cider ma edukować polskich konsumentów na temat walorów stosunkowo mało znanych u nas cydrów. Akcja będzie prowadzona w internecie (m.in. w social media), prasie handlowej oraz sklepach (materiały POSM, degustacje napoju w wybranych miastach).

Za opracowanie strategii komunikacji, kreację, aktywności w internecie i materiały POSM odpowiada agencja Nairobia, za koncepcję i realizację akcji edukacyjno-informacyjnej oraz degustacji - agencja ASPE, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.

Autor: tw

Więcej informacji: Green Mill Cider, cydr, Kompania Piwowarska

KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas