Holding reklamowy Grey Group Poland zmienia strukturę. Utworzone zostały cztery grupy kreatywne, zarządzane przez Magdalenę Drozdowską, Katarzynę Batogowską, Mirosława Charkota i Łukasza Szyszkę. Joanna Hurda i Michał Krejza objęli natomiast stanowiska managing partnerów.
Joanna Hurda, dotychczasowa regional client service/shopper marketing director, awansowała w Grey Group Poland na stanowisko managing partner. Na nowym stanowisku zwiększa się jej biznesowa odpowiedzialność w pracy dla klientów agencji, w tym europejskiego hubu dla Pepco.
Michał Krejza także awansował na stanowisko managing partner. Będzie rozwijał współpracę z domami mediowymi z grupy WPP/groupM.
- Produktem agencji reklamowych są pomysły kreatywne. Dlatego cieszę się, że oddział Grey w Polsce zarządzany jest przez kreatywnego i że wprowadzane przez Jakuba zmiany stawiają kreatywność w centrum działań grupy Grey - powiedział Eduardo Maruri, CEO Grey Europe.
Jakub Korolczuk w Grey Group utworzył cztery grupy kreatywne zarządzane przez creative group heads - Magdalenę Drozdowską, Katarzynę Batogowską, Mirosława Charkota i Łukasza Szyszkę.
- W Grey Group nie ma nic ważniejszego niż kreatywność. Dlatego wszystkie zmiany w organizacji naszej pracy mają na celu postawienie kreatywności w centrum tego, co robimy - powiedział Jakub Korolczuk.
Nowe stanowiska w strukturze Grey Group Poland
W ramach grupy Grey nowe stanowisko objął Adam Śmiłowski, który jako chief growth officer (CGO) będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i nowych kompetencji w grupie.
Helena Olecka objęła stanowisko business director i odpowiada za kluczowych klientów agencji Grey z obszarów ATL/BTL/digital.