Reklama2016-02-24
0

GroupM kupuje The Exchange Lab. Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus z szerszymi kompetencjami programmatic buying

GroupM, mediowa grupa należąca do koncernu WPP, sfinalizowała transakcję zakupu The Exchange Lab z technologią programmatic - Proteus. Wzmocni tym samym kompetencje domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus w zakresie zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej na wielu platformach w czasie rzeczywistym.

Technologia Proteus daje pełny obraz wszystkich kanałów i partnerów w obszarze programmatic buying, pozwalając na realizację działań marketingowych w czasie rzeczywistym na wielu platformach jednocześnie. Integracja tego rozwiązania w ramach GroupM ma rozszerzyć kompetencje i możliwości technologiczne domów mediowych należących do grupy w zautomatyzowanym zakupie powierzchni reklamowej w internecie. Ma to zwiększyć efektywność i obiektywność pomiarów, przekładając się tym samym na większą optymalizację alokowanych budżetów marketingowych i lepsze zarządzanie działaniami realizowanymi real-time.

- Dzięki zakupowi najnowocześniejszego na świecie rozwiązania, zyskujemy istotną przewagę nad konkurencją. GroupM posiada szeroko zakrojone kompetencje programmatic buying i realizuje liczne kampanie tego typu, jednak zakup  he Exchange Lab otwiera zupełnie nowe możliwości. Wprowadzenie do portfolio GroupM najnowszych rozwiązań technologicznych w dziedzinie zautomatyzowanych zakupów pozwoli jeszcze lepiej planować kampanie i efektywniej alokować budżety marketingowe klientów obsługiwanych przez domy mediowe zrzeszone w GroupM: Mindshare, MEC, Mediacom oraz Maxus - przekonuje Tomasz Piątkowski, chief digital officer w GroupM Polska.

Globalnie The Exchange Lab będzie działać niezależnie, a także w ramach Connect, międzynarodowej organizacji digital GroupM, która łącząc dane, operacje i technologie realizuje działania m.in. z obszarów search, programmatic, social i mobile, a także wszystkich innych mediów real-time i biddable. Jako struktura zrzeszająca ponad 2 tys. ekspertów pracujących w ponad 50 krajach, Connect zarządza inwestycjami mediowymi realizowanymi w czasie rzeczywistym na niespotykaną skalę.

Lokalnie technologia Proteus będzie rozwijana przez GroupM Connect. W działaniach realizowanych dla klientów wykorzystywać ją będą zespoły poszczególnych domów mediowych. Rozwiązanie jest sukcesywnie implementowane w kolejnych krajach, na których działa GroupM m.in. w Polsce.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas