Reklama2021-08-04
1

Grupa Freundschaft wypromuje brokera XTB

Grupa Freundschaft wygrała przetarg na realizację globalnej kampanii reklamowej domu maklerskiego XTB.

Przedmiotem współpracy będzie międzynarodowa kampania. Działania obejmą przygotowanie materiałów komunikacyjnych, produkcję spotów i sesji zdjęciowej.

XTB z nową agencją reklamową

- W trakcie przetargu poszukiwaliśmy partnera, który potwierdzi zrozumienie dla celów biznesowych jakie stawiamy przed nową kampanią oraz zaproponuje kreatywny sposób na połączenie naszej oferty i kluczowych elementów strategii marki. Jesteśmy przekonani, ze agencja doskonale wywiąże się z tych założeń, a kampania osiągnie odpowiednie wyniki - powiedział Szymon Szymański, deputy global marketing director w XTB.

Agencja Freundschaft odpowiada za koncept oraz realizację wszystkich działań związanych z najbliższą kampanią marki XTB. Realizacja została powierzona agencji w ramach wygranego przetargu.

Poprzednio XTB współpracował reklamowo z agencją Saatchi & Saatchi.

Dom maklerski XTB realizował w 2016 roku projekt edukacyjny z udziałem piłkarza Grzegorza Krychowiaka. Akcję wspierała kampania w internecie przygotowana przez iProspect (Dentsu Aegis Network Polska).

 

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas