Reklama2020-08-27
5

Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą gifów

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset) oraz youtuber Cyber stworzyli wspólną ofertę dla marek, które chcą dotrzeć do konsumentów za pomocą gifów na Facebooku, w Messengerze i platformie Giphy.

Gify z wizerunkiem influencerów i produktem klienta umieszczane są na profilu twórcy na platformie Giphy. Stamtąd, dzięki odpowiedniej optymalizacji pod algorytm platformy, mogą być dystrybuowane na Facebooku, WhatsAppie czy w Messengerze (po wpisaniu odpowiedniej frazy w zintegrowanej wyszukiwarce).

Gify w komunikacji marek

Tak stworzone gify mogą być zarówno wykorzystywane przez samą markę we własnej komunikacji, przez influencera na jego profilach w mediach społecznościowych lub przez samych użytkowników.

- Gify są masowo obecne w internecie od lat, ale prawie żadna marka nie traktuje ich jako nośnika reklamowego i dobrego kanału dotarcia - komentuje Cyber Marian. - Kiedy jednak zobaczyliśmy milionowe zasięgi generowane przez nasze gify, postanowiliśmy przetestować je jako narzędzie marketingowe. Najlepsze z nich mają aktualnie ponad 130 milionów odsłon każdy - dodaje twórca. Gify na profilu Cyber Mariana (i z jego wizerunkiem) mają już łącznie ponad pół miliarda wyświetleń.

Jedną z pierwszych kampanii z wykorzystaniem gifów Cyber Marian zrealizował dla marki Gaminate - producenta profesjonalnych suplementów dla graczy. Teraz wspólnie z LTTM podobna usługa będzie dostępna dla wszystkich klientów i twórców zrzeszonych w sieciach partnerskich LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset).

Przychody grupy LTTM - utworzonej jesienią ub.r., po tym jak Mediacap sfinalizował kupno Lifetube'a i Gamellon, w drugim kwartale br. szacunkowo zmalały rok do roku o 6 proc.

Autor:jd

Więcej informacji:gify, Cyber Marian, Gaminate, Grupa LTTM, Giphy

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas