Radio2023-09-26
0

Zdrożeją reklamy w stacjach Grupy RMF

Grupa RMF opublikowała właśnie cenniki reklamowe na listopad i grudzień br. Ceny spotów w stacjach radiowych do niej należących zdrożeją średnio o ok. 5 proc. 

Ogłoszone właśnie przez Grupę RMF cenniki będą obowiązywały od 6 listopada do 31 grudnia 2023 roku. Średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach wyniosą ok. 4,9 proc.

- Oceniamy, że sytuacja na rynku reklamowym, a w szczególności na rynku reklamy radiowej jest bardzo dobra, trzeci kwartał napawa nas bardzo dużym optymizmem i mamy nadzieję, że koniec roku będzie kolejnym dobrym okresem dla radia. Pozostaje ono wyjątkowo atrakcyjnym, szybkim, elastycznym i świetnie wspierającym sprzedaż medium, bardzo konkurencyjnym w stosunku do telewizji czy internetu. A stacje Grupy RMF oferują reklamodawcom nieszablonowe rozwiązania i niskie koszty dotarcia do wszystkich kluczowych targetów – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. - Zmiana poziomów cenników nie jest duża, szczególnie jeśli zestawi się ją z obecną wysokością inflacji, która nadal pozostaje dwucyfrowa - dodaje Tomasz Ramza.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/rmf-fm-liderem-ale-traci-najwiecej-zyskuje-radio-zet-przewaga-stopniala-o-3-8-pkt-proc ##

Po podwyżce najdroższy spot w RMF FM będzie kosztować 60 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek. , bez rabatów) - to stawka dla reklam emitowanych w piątki w godz. 7:00-9:59. W czwartki w tych godzinach reklama kosztować będzie 58,8 tys. zł, w środy 0 50,8 tys. zł, we wtorki - 52,9 tys. zł, a w poniedziałki - 54,5 tys. zł.

Wraca dopłata “high season”

Najdroższa reklama w RMF Maxxx kosztować będzie 10,5 tys. zł, a w RMF Classic - 4,8 tys. zł. Podwyżka cen reklam w stacjach wpływa też na zmianę cenników pakietów reklamowych. Najwyższa cena dla spotu w pakiecie RMF 3D wynosi 68,4 tys. zł, w RMF z Klasą - 62,9 tys. zł, w RMF na Maxxa - 64,9 tys. zł, w Power FM (RMF 3D+Audytorium17 Premium) - 77,38 tys. zł.

W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Black Friday (13-24 listopada) i Bożym Narodzeniem (18-24 grudnia) i wynosić będzie 2 proc.

Przypomnijmy, że Grupa RMF nie zmieniała cen reklam od lutego br.

Autor:bg

Więcej informacji:Grupa RMF, RMF FM, cennik, reklama radiowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas