Internet2014-05-28
1

Grupa WP przed Onetem i RASP w mobile’u, Interia i Allegro z GG przyciągają treściami audio/wideo

W marcu br. serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały o 58 mln krajowych odsłon mobilnych więcej niż strony Onetu i RASP. Z treści audio i wideo przez najdłuższy czas korzystali użytkownicy serwisów Interii oraz Allegro i GG.

Strony Wirtualnej Polski i Grupy o2 w wynikach za marzec po raz pierwszy były klasyfikowane w Megapanelu razem (przeczytaj więcej o tej zmianie). Wspólnie zanotowały 425,6 mln krajowych odsłon mobilnych, o 25,7 mln więcej niż witryny WP (liczone z Orange.pl i Neostrada.pl) oraz Grupy o2 w lutym br.

Scalenie wyników pozwoliło Grupie WP wyprzedzić Onet i RASP, na których stronach wykonano w marcu 367,5 mln krajowych odsłon mobilnych, o 39,3 mln więcej niż miesiąc wcześniej.

Serwisy Allegro i GG zyskały w skali miesiąca 45,4 mln krajowych odsłon mobilnych, strony Grupy Gazeta.pl - 7,7 mln, a witryny Grupy Interia.pl - 20,4 mln.

>>> Grupa WP nie wyprzedziła Onetu i RASP, Google blisko 20 mln (Megapanel z marca)

Zobacz tabelę


Wśród konkretnych serwisów liderem pozostał Onet.pl, który w marcu zanotował 317,8 mln krajowych odsłon mobilnych, o 38,5 mln więcej niż w lutym.

WP.pl zyskała w skali miesiąca 24,5 mln odsłon, Tablica.pl - 19,9 mln, a Allegro.pl - 23,3 mln.

Na Ulub.pl krajowe odsłony mobilne stanowiły w marcu 37,85 proc. wszystkich odsłon, na Sport.pl - 30,24 proc., a na Pudelek.pl - 24,77 proc.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2014 roku

Zobacz tabelę


Grupa Onet i RASP jest niezmiennie liderem pod względem liczby krajowych cookies mobilnych - na jej stronach w marcu wykonano ich 8,27 mln, o 848 tys. więcej niż miesiąc wcześniej.

Grupa WP zanotowała 7,86 mln cookies, Grupa Allegro i GG - 5,94 mln, a Grupa Gazeta.pl - 5,32 mln. Strony TVN zanotowały w skali miesiąca wzrost aż o 30,4 proc.


Na stronach Onetu i RASP z treści audio i wideo korzystało w marcu 4,71 mln internautów, o 148,7 tys. więcej niż w lutym. Natomiast Grupa WP straciła w skali miesiąca 245,5 tys. takich użytkowników.

Minimalny spadek zanotowała Grupa Gazeta.pl, a niewielkie wzrosty - Grupa Interia.pl i Grupa Murator - Time.


W serwisach Interii z materiałów audio i wideo internauci korzystali w marcu przez 15,22 mln godzin, o 1,36 mln więcej niż miesiąc wcześniej. Strony Allegro i GG zanotowały w tym ujęciu 6,09 mln godzin, a serwisy Muratora i Time - 4,93 mln.

Na stronach Allegro i GG przeciętny użytkownik korzystał z audio i wideo przez 10 godzin i 16,5 minuty, w serwisach Interii - przez 9 godzin i 52 minuty, a w serwisach Muratora i Time - przez 8 godzin i 6 minut.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas