Reklama2023-05-18
6

Grycan rusza z nową kampanią komunikacyjną

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan – Lody od pokoleń pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca działania reklamowe prowadzone będą w internecie, prasie, na ekranach kin i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

– Jedzenie lodów nieodłącznie wiąże się z emocjami, przyjemnymi chwilami, momentami wartymi zapamiętania. Właśnie wtedy mamy ochotę na coś wyjątkowego, pysznego, takiego jak lody Grycan, które wytwarzamy w oparciu o tradycyjne receptury i składniki najwyższej jakości. Dlatego hasło naszej najnowszej kampanii to „Niezapomniany smak, tradycyjnie” – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń.

Bohaterami kampanii są dwa bestsellerowe smaki – Lody Bakaliowe i Czekoladowe oraz nowości: Lody Borówkowe z nutą wanilii oraz Śmietankowe z czekoladą i sosem wiśniowym.

Wielokanałowe działania obejmują kampanię outdoorową w największych miastach, szeroko zakrojoną kampanię video oraz display w internecie, jak również w mediach społecznościowych, spoty w kinach Cinema City oraz prasę lifestylową. Dodatkowym wsparciem będzie współpraca z influencerami.

 

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Golden Submarine, a w przygotowaniu i realizacji kampanii wspierają markę agencje Solski Communications, Mirage Studio i Admetrics. Kampania potrwa do końca lipca.

Autor:bg

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas