PR 2023-08-19
1

Solski Communications prowadzi kampanię influencer marketingową dla Develey

Firma Develey Polska powierzyła agencji Solski Communications realizację programu działań z influencerami dla linii sosów Develey #FoodTrip, których receptury zostały zainspirowane kuchniami z różnych regionów globu. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową realizację działań z twórcami internetowymi na TikToku. 

Solski Communications współpracuje z Develey Polska od 2021 roku. Obecna kampania jest już ósmym projektem Influencer Relations, Content Marketingu i bieżącego wsparcia komunikacyjnego, który realizuje dla tej firmy.

Realizacją działań dla Develey #FoodTrip zajmuje się zespół Influencer Relations w składzie Anna Piątkowska-Wełyczko, senior manager oraz Agata Grzelczyk, manager.

Develey Polska to producent ketchupów, musztard i sosów, a także wyłączny dystrybutor na Polskę marek spożywczych, m.in. takich jak Kikkoman, Tabasco, Mutti czy Del Monte. 

Autor: jd

Więcej informacji: Solski Communications, Develey Polska

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas