PR2023-02-24
0

Spożywcza marka Mutti klientem Solski Communications

Solski Communications rozpoczęło współpracę z firmą Mutti, produkującą żywność z włoskich pomidorów, m.in. pulpę, passatę czy koncentrat.

Solski Communications prowadzi dla Mutti działania na polskim rynku. Obejmują one komunikację w mediach społecznościowych (na Facebooku i Instagramie). Agencja zajmie się też prowadzeniem półrocznej kampanii z influencerami.

Działaniami w mediach społecznościowych z ramienia agencji zajmuje się Basia Lipińska, managerka w dziale digital.  Współpracę z influencerami koordynuje Anna Piątkowska-Wełyczko, senior managerka w dziale Brand.

Klient samodzielnie zgłosił się do agencji z zapytaniem ofertowym. Umowę podpisano do końca 2023 roku.

Autor:jd

Więcej informacji:Solski Communications, Mutti

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas