Do zespołu agencji PromoTraffic dołączył Grzegorz Maliszewski na stanowisko head of business development, a funkcję head of SEO objął w ramach awansu Karol Wójcik.
Grzegorz Maliszewski będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesem sprzedaży, generowanie nowych szans sprzedaży, ich kwalifikację i ofertowanie. Z branżą marketingową związany jest od 2012 roku. Doświadczenie zawodowe zdobył w Grupie Adweb jako account manager, a przez ostatnie 4 lata pracował na stanowisku client service directora w Veneo
Na stanowisko head of SEO awansowany został Karol Wójcik, który w agencji pracuje od 4 lat. Z branżą marketingową związany jest od 6 lat. Doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi firmami jak: Rolmarket, Bruk-bet i Takeda. Jego awans związany jest z umacnianiem działu SEO w agencji.
Wójcik zastąpił Michała Gwoździa, który od teraz jako head of SEO development będzie odpowiadać za ewaluację procesów SEO, podniesienie jakości obsługi klientów oraz ustandaryzowanie usług premium dla największych klientów PromoTraffic.