Reklama2023-03-16
5

Grzegorz Zawierucha ambasadorem kampanii "Polskie mięso karmi zmysły"

Związek Polskie Mięso rusza z tegoroczną, piątą edycją ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje”. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Polskie mięso karmi zmysły", a jej ambasadorem został kucharz Grzegorz Zawierucha.

Tegoroczna odsłona kampanii jest kontynuacją prowadzonych od kilku lat działań promujących polskie mięso wieprzowe i drobiowe oraz tworzone z nich przetwory. Celem kampanii jest informowanie konsumentów o walorach odżywczych i ważnej roli mięsa w codziennej diecie.

Działania Związku Polskie Mięso realizowane są pod hasłem "Polskie mięso karmi zmysły" i pokazują, że polskie mięso karmi wszystkie zmysły: wyglądem, smakiem, aromatem, ale też dźwiękiem (skwierczenie w trakcie smażenia czy grillowania).

Ponadto z kampanii można się dowiedzieć, skąd bierze się smak mięsa, co wpływa na jego aromat, a także jak wybierać mięso, jak odpowiednio je przechowywać, przyrządzać i serwować, by było smaczne.

Ambasadorem tegorocznej edycji został kucharz Grzegorz Zawierucha, a obok niego w akcji wezmą udział także ekspertki: prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka, specjalistka w obszarze trendów i nowości dotyczących polskiego mięsa drobiowego i wieprzowego. Ekspertką kampanii „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” jest również dietetyczka dr Wanda Baltaza.

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas