Reklama2020-02-03
0

Hasbro przenosi globalny budżet mediowy z Omnicomu do GroupM

Amerykański producent zabawek Hasbro (m.in. Little Pony, Play-doh, Furby) konsoliduje swój globalny budżet mediowy w MediaCom (GroupM/WPP). Tym samym kończy dotychczasową siedmioletnią współpracę z Omnicom Media Group.

MediaCom już współpracuje z Hasbro - planuje i kupuje media do jego kampanii na niektórych rynkach, m.in. w regionie LATAM i w Chinach. Omnicom obsługiwał budżet mediowy producenta zabawek m.in. na rynku amerykańskim.

Teraz firma zdecydowała, że skonsoliduje globalny budżet mediowy w jednej agencji i wybrała do tego MediaCom.

Omnicom pracował dla Hasbro od 2013 roku.

- Podjęliśmy decyzję o konsolidacji zakupów mediów w ramach jednej agencji, aby zarówno zwiększyć wydajność, jak i zapewnić najlepsze narzędzia i zasoby dla naszych obecnych wspólnych potrzeb w całej naszej globalnej działalności - powiedział rzecznik Hasbro. -  Po dokładnym przeglądzie agencji i obecnych partnerstw, zdecydowaliśmy, że wszystkie nasze rynki globalne będą obsługiwane wyłącznie za pośrednictwem GroupM.

Globalne wydatki mediowe Hasbro wynoszą około 210 mln dolarów.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas