Reklama2015-03-27
0

Havas Media Group chce wzmocnić integrację usług

Havas Media Group tworzy nowe stanowiska connexion managerów i reorganizuje strukturę, wzmacniając integrację usług. W polskim biurze połączenie obszarów online i offline nadzoruje Paweł Pluciński.

Wprowadzone zmiany w biurach Havas Media Group na całym świecie powodują, że centralnym punktem działań agencji będzie obszar analizy danych. W ramach zmian zespoły pracowników są obecnie delegowane do jednostek, w których doświadczenia z obszaru digital jak i tradycyjnych mediów są w pełni zintegrowane.

W strukturze grupy powstały działy: Video (zamiast dotychczasowych zespołów zajmujących się telewizją i wideo online), Audio i OOH oraz Publishing (digital i prasa).

Jednocześnie Havas Media Group tworzy nowe stanowiska connexion managerów, którzy mają zapewnić integrację i innowacyjność w wykorzystaniu analizy danych. Osoby w tej funkcji będą wspierane przez analityków danych.

Pełna integracja obszarów online i offline w polskim biurze będzie nadzorowana przez Pawła Plucińskiego, trading directora, który obecnie kieruje 65-osobowym zespołem.

- Naszym głównym źródłem inspiracji jest i będzie analiza rzeczywistej konsumpcji mediów. Mając to na względzie, zbudowaliśmy naszą nową strukturę z myślą o całkowitej konwergencji z potrzebami naszych klientów, w szczególności  organicznego wzrostu ich biznesu - opisuje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Przedstawiciele polskiego oddziału Havas Media Group na obecnym etapie nie podają nazwisk osób, które obejmą nowo utworzone stanowiska connexion managerów.

Autor:bg

Więcej informacji:Havas Media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas