Reklama2023-09-28
2

Havas Media będzie reklamować Honey Payment

Spółka Honey Payment Group (należy do JR Holding ASI), zawarła umowę z Havas Media na promocję aplikacji DotBee. Łączny budżet projektu to ok. 3 mln zł.
 

Przedmiotem umowy jest realizacja kampanii Honey Payment w celu pozyskania nowych subskrybentów aplikacji DotBee. Kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Google Marketing Platform, Google Ads, Facebook Ads oraz LinkedIn Ads. 

Łączny budżet akcji to do 3 mln zł w dwóch etapach, z czego 0,3 mln zł w pierwszym. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Honey Payment wybrała Havas Media do promocji swojego rozwiązania czatów specjalistycznych na rynkach zagranicznych. - Celem zaplanowanej kampanii jest sprzedaż subskrypcji naszej aplikacji DotBee na poziomie 30-50 tys. użytkowników z miesięcznym abonamentem na poziomie 22 dolarów, co sumarycznie może przynieść przychód przekraczający 20 mln zł w ciągu roku. Chcemy też zwiększyć rozpoznawalność naszej marki na rynkach zagranicznych – deklaruje Grzegorz Szulik, prezes zarządu i założyciel Honey Payment.

Pierwszy etap kampanii jest przewidziany na 3 miesiące, a cała kampania w sumie na maksymalnie 8 miesięcy. 
 

Autor:bg

Więcej informacji:Honey Payment, DotBee, Havas Media

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas