Reklama2021-03-01
1

Havas Media dalej obsługuje Lidla

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Agencja mediowa Havas Media będzie dalej obsługiwać markę sklepów Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów.

W wyniku przetargu Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla. "Bardzo dobre wyniki dotychczas prowadzonych działań, zaufanie budowane latami i strategia rozwoju marki Lidl, spójna z wizją klienta, były kluczowe przy podjęciu tej decyzji" - przekazała w komunikacie agencja Havas Media.

Lidl klientem Havas Media od ponad czterech lat

Obecna współpraca między Havas Media a Lidlem trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach.

Pod kątem wielkości budżetu przeznaczonego na obsługę reklamową, marka Lidl to obecnie jeden z największych reklamodawców na rynku. W ubiegłym roku była siecią handlową z największym budżetem na reklamę. W tradycyjnych mediach (bez internetu) sieć wydała na promocję 844,5 mln zł, o 1,3 proc. mniej niż w 2019.

Pod koniec lutego sieć Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamową "Praca na lata", która ma na celu zainteresowanie kandydatów pracą w różnych obszarach firmy. To druga odsłona komunikacji employer brandingowej rozpoczętej we wrześniu ub.r.

Autor:jd

Więcej informacji:Lidl, Havas Media, przetarg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas