Reklama 2020-09-29
36

Havas Warsaw, ClickAd, Five Media i ClickAd Interactive w przetargu na promocję Funduszy Europejskich

W przetargu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym obsług promocyjnej marki Fundusze Europejskie wpłynęły 4 oferty. Złożyły je takie agencje, jak Five Media, Havas Warsaw, Media Group i ClickAd Interactive - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W przetargu na obsługę promocyjną marki Fundusze Europejskie wpłynęły 4 oferty: od Five Media oraz od 3 konsorcjów: Havas Warsaw i Effectiive Media Solutions, Media Group i Unlimited oraz agencji reklamowej dsk i ClickAd Interactive.

Zaproponowane przez poszczególnych uczestników przetargu oferty cenowe nie zostały upublicznione, bo niektóre z agencji podając w nim ceny jednostkowe dla określonych działań zastrzegły te informacje, jako stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.

Wybrana agencja zajmie się m.in. opracowaniem i wdrożeniem strategii kampanii, opracowaniem jej koncepcji kreatywnej oraz realizacją kampanii. Zaplanowane działania maja obejmować internet, ogólnopolską prasę, nośniki reklamy zewnętrznej. Mają trwać do 10 grudnia 2021 roku, możliwe że zostaną przedłużone o kolejnych 6 miesięcy.

Na tzw. zamówienie podstawowe resort planuje przeznaczyć 6,15 mln zł brutto, a jeśli umowa zostanie przedłużona - dołoży kolejne 3,075 mln zł.

Resort podaje, że kampania będzie istotnym elementem wspierającym realizację „Strategii komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020”1 oraz działań komunikacyjnych poświęconych FE w Polsce na lata 2021-2027.

Okres wykorzystania środków UE przyznanych Polsce na lata 2014-2020 dobiega końca. Poprzez kampanię ministerstwo chce zwiększyć widoczność efektów polityki spójności UE, tj. pokazać, jakie inwestycje zrealizowano z przyznanych FE na lata 2014-2020 i zmotywować odbiorców do skorzystania z pozostałej jeszcze oferty FE.Równocześnie chce zainteresować potencjalnych projektodawców wstępną ofertą środków na lata 2021-2027.

Zaplanowane działania mają na celu eksponowanie i promowanie zmian powstałych w wyniku realizacji projektów współfinansowanych z FE, które nastąpiły w Polsce, regionie i w najbliższym otoczeniu odbiorców komunikatów; pokazanie pozytywnych przykładów wykorzystania FE, liderów zmian oraz z perspektywy indywidualnych korzyści. Mają też edukować, w jaki sposób można sięgnąć po FE. Ich celem jest również zmiana postawy osób, które mogą skorzystać z FE, ale z różnych przyczyn tego nie robią.

Autor: bg

KOMENTARZE (36) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas