Reklama2019-02-11
1

Heads Advertising autorem nowych etykiet produktów Orlen Oil

Spółka Orlen Oil wprowadziła nowe opakowania produktów marki Platinum: Classic, Max Expert, Pro, Rider, Agro, Ultor, Gear oraz Multi. Ich autorem jest agencja Heads Advertising.

- Głównym celem zmian było zwiększenie udziałów w segmencie premium. Wspólnie z agencją-  musieliśmy znaleźć uniwersalny koncept, uwzględniający międzynarodowy charakter sprzedaży - mówi Jakub Czerwiński, kierownik produktu w Orlen Oil.

Nowe opakowania zakładają odejście od elementów silników na rzecz abstrakcyjnych kompozycji, odnoszących się do zaawansowania technologicznego marki. Projekt miał na celu uspójnienie linii Platinum – stąd wprowadzenie tej samej typografii dla nazw produktów, jednakowy układ etykiet oraz reorganizacja najważniejszych informacji.

Za nową szatę graficzną i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Heads Advertising, która od 2016 roku obsługuje firmę Orlen Oil w zakresie packagingu.

Spółka OrlenOil (należy do PKN Orlen) zajmuje się produkcją i dystrybucją klasy środków smarnych, takich jak: oleje silnikowe (w tym do samochodów ciężarowych), a także oleje do maszyn budowlanych, oleje przemysłowe (również hartownicze) oraz oleje technologiczne, smary plastyczne i rozpuszczalniki.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas