Reklama2022-08-10
0

Hebe wybiera Value Media

Dom mediowy Value Media (Group One) zajmie się obsługą mediową sieci drogerii Hebe, należących do Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl.

Value Media zwyciężyło w przetargu na kompleksową obsługę budżetu mediowego Hebe. Postępowanie trwało od kwietnia br.

Zobacz: Hebe i Gosh we wspólnej akcji "Kobiety mają moc"

W 2021 roku Hebe miała około 273 sklepy. Od 2019 roku ma też sklep internetowy.

W tym roku Hebe nie prowadziła szeroko zasięgowych kampanii reklamowych. W roku ubiegłym przeprowadziła świąteczną akcję „Piękne święta w prezencie”, która objęła digital, papierowy katalog oraz wizualizację sklepów. Za działania odpowiedzialna była agencja ABC4Brands

Autor:jd

Więcej informacji:przetarg, Hebe, Value Media, Group One

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas