Reklama2018-06-12
1

Polski akcent we francuskim projekcie Heinekena "Warzenie to bogactwo"

Heineken wprowadza na francuski rynek limitowaną edycję piwa z etykietami zaprojektowanymi przez 20 artystów z całego świata. Polskę w tym gronie reprezentuje Marta Orzeł.

Marta Orzeł, ilustratorka mieszkająca w Nantes, zaprojektowała etykietę Heinekena z ażurowym wzorem, nawiązującym do polskich wycinanek ludowych. Folkowa polska etykieta stanowi część projektu „Le brassage est une richesse” (Warzenie to bogactwo), którego celem jest zaprezentowanie kulturowego miksu artystów z całego świata, ich historii oraz różnorodności.

W akcję zaangażowano 20 artystów pochodzących z 20 krajów  i obecnie mieszkających we Francji. Stworzyli etykietę butelki Heinekena i kultową czerwoną gwiazdę, nawiązując do tradycji własnych kultur.

Wśród projektów znajdziemy prace artystów z Wielkiej Brytanii, Indii, Peru, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Japonii, Szwecji, Belgii, Brazylii, Kamerunu, Kanady, Stanów Zjednoczonych, Francji, Grecji, Kenii, Nowej Zelandii,  Holandii i Wietnamu.

Butelki z limitowanej edycji dostępne są wyłącznie we Francji.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas