Reklama2022-08-04
0

Heineken przedstawia Heinekicks, buty pod picie piwa

Heinekicks, mateeriały promocyjneHeinekicks, mateeriały promocyjne

Koncern piwowarski Heineken wypuścił limitowaną kolekcję obrandowanych sportowych butów Heinekicks, w pełni dostosowanych do koneserów złotego trunku.

Do zaprojektowania Heinekicks Heineken zaprosił Dominica Ciambrone z The Shoe Surgeon, słynnego projektanta obuwia, pracującego dla takich gwiazd jak LeBron James, DJ Khaled czy Drake.

Heinekicks to limitowana edycja sneakersów, która nawiązuje do nowości koncernu - Heineken Silver, które trafiło do sprzedaży na początku tego roku.

Heinekicks - limitowana edycja butów Heinekena

Heinekicks oprócz dopasowania do odcieni zieleni, srebra i czerwieni, znanych z butelek Heineken Silver, każdy but posiada metalowy otwieracz do butelek wbudowany w język obuwia.

Zobacz: "The Closer" - Heineken otwieraczem do piwa walczy z pracoholizmem (wideo)

Ponadto sneakersy zawierają… piwo. Producent z pomocą specjalistycznej metody chirurgicznej umieścił niewielką ilość Heinekena Silver w półprzezroczystej podeszwie, co ma wytworzyć wyjątkowe odczucia podczas chodzenia. Heineken zapewnia, że żadna kropla nie wycieknie podczas ruchu.

Drop Heinekicks został przygotowany na razie tylko na rynek w Singapurze. Kolekcja liczy 32 pary, z czego siedem trafi w tym roku do sprzedaży.

Zobacz: Heineken pokazuje w reklamie, że kobiety też kibicują piłce nożnej

Pierwszą parę będzie można oglądać w 313@Somerset w Singapurze w ramach Project Future, trwającego od 10 do 15 sierpnia.

Za promocję projektu odpowadają agencje z Publicis Groupe -Le Pub oraz BBH Singapore.

Autor:jd

Więcej informacji:Heinekicks, Heineken

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas