Reklama2022-01-07
2

Heineken w nowej globalnej kampanii promuje piwo bezalkoholowe

Firma Heineken rozpoczęła nową globalną kampanię zatytułowaną "Cheers with no alcohol. Now you can". W działaniach reklamowych, które obejmą także Polskę promowane jest bezalkoholowe piwo Heineken 0.0.

Heineken rozpoczął globalną kampanię, aby wykorzystać tzw. „suchy styczeń” i rosnący rynek napojów bezalkoholowych podczas imprez towarzyskich.

Najnowszy spot telewizyjny marki ma na celu zademonstrowanie, że bezalkoholowe piwo Heineken 0.0 daje każdemu możliwość wspólnego spędzania czasu w towarzystwie, czy to z alkoholem, czy bez.

W kampanii "Cheers with no alcohol. Now you can" pokazano chwile towarzyskiego picia na przestrzeni lat: od epoki Wikingów i szalonych lat 20. XX wieku, po kulisy koncertu rockowego, a nawet spotkania biznesowe.

Każda sytuacja pokazuje, że osoba niepijąca alkoholu jest wykluczona w momencie gdy wznoszony jest toast "na zdrowie”. Ale tylko do pewnego momentu - bo obecnie alternatywą podczas spotkań towarzyskich jest w takich sytuacjach bezalkoholowe piwo Heineken 0.0.

Bram Westenbrink, globalny dyrektor marki Heineken, powiedział:  - W związku z tym, że tak wielu z nas szuka alternatywy dla alkoholu podczas spotkań towarzyskich i wieczornych – zwłaszcza w okresach takich jak „suchy styczeń”, co jest powszechne w wielu regionach – segment piwa bezalkoholowego eksplodował w ciągu ostatnich pięciu lat. Pracowaliśmy niezwykle ciężko, aby Heineken 0.0 był na czele tego trendu. Po wprowadzeniu piwa Heineken 0.0 w 2017 roku, w listopadzie 2021 roku osiągnęliśmy sukces w jego dystrybucji na 100 rynkach.

Kampania bezalkoholowego Heinekena obejmuje 74-, 30- i 15-sekundowe filmy wraz z materiałami w social mediach, reklamami internetowymi, outdoorem. Za ich kreacje odpowiada agencja Publicis Italy, a za produkcję  - Hobby Film.

Działania reklamowe realizowane będą na całym świecie, m.in. w Austrii, Brazylii, Kanadzie, Chorwacji, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych.

Nowy spot telewizyjny jest kontynuacją wcześniejszej globalnej kampanii marki „ Teraz możesz ”, która wprowadziła Heinekena 0.0 jako napój na chwilę, np. po zajęciach sportowych, podczas parkowania samochodu lub podczas lunchu w pracy.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas