Reklama2017-11-07
3

Herbapol promuje syropy Owocowa Spiżarnia (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Herbapolu „I dzień smakuje lepiej”, tym razem promująca syropy Owocowa Spiżarnia. Za akcję odpowiadają MullenLowe Warsaw, OTO Film oraz Mediacom.

Główną osią kampanii jest 15-sekundowy spot, w którym podkreślono zalety reklamowych produktów - owocowy smak i praktyczne użycie jako dodatek do wody lub herbaty. Oprócz tego, reklama przypomina o zawartości witaminy C i braku konserwantów w syropach marki.

Spot emitowany jest od 6 listopada w największych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) oraz w internecie (TVN Player ROS, TVP VOD ROS, Onet RON, Wp.pl, Interia.pl).

Za kreację i przygotowanie spotów odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw, która pracowała również przy realizacji poprzedniej platformy. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się studio filmowe OTO Film. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

W ramach kampanii „I dzień smakuje lepiej”, która stanowi kontynuację platformy kreatywnej „Przyjemność. Masz to w naturze” promowane były grupy produktów Herbapolu takie jak dżemy i herbaty owocowe „Herbaciany Ogród”.

Autor:jd

Więcej informacji:Herbapol, Owocowa Spiżarnia

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas