Reklama2021-04-02
0

Hestia tworzy dział marketingu online, na czele Maria Rosa

Maria RosaMaria Rosa

Ubezpieczyciel Ergo Hestia tworzy nowy dział marketingu dedykowany do działań w internecie. Na jego czele stanęła Maria Rosa.

Nowy dział marketingu online tworzy 14 pracowników Ergo Hestii, zrekrutowanych spośród osób z różnych działów wewnątrz firmy.

Pracami działu kieruje Maria Rosa, która do tej pory odpowiadała za budowanie sieci punktów sprzedaży i atrakcyjność działań marketingowych skierowanych do pośredników.

- Postanowiliśmy, że nie będziemy prowadzić tradycyjnej rekrutacji wśród specjalistów od marketingu internetowego. Zależało nam na tym, aby zaprosić do współpracy tych, którzy znają Ergo Hestię, ale przede wszystkim znają specyficzny rynek ubezpieczeniowy - mówi Maria Rosa.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tylko-27-procent-polskich-stron-mobilnych-szybko-sie-otwiera-wsrod-liderow-allegro-amazon-credit-agricole-i-ergo-hestia-dlaczego-strony-mobilne-szybkosc-dzialania ##

Do podstawowych zadań nowego biura należą budowanie wizerunku oraz zwiększenie widoczności Ergo Hestii w Internecie. - Agencja Zenith prognozuje, że reklama digital od 2020 roku będzie pochłaniać ponad 50 procent globalnych wydatków. Świat przenosi się do sieci, a my chcemy mieć tam mocną pozycję już dzisiaj - dodaje Rosa.

Członkowie zespołu już opiekują się profilami social mediów, które należą do podstawowych kanałów komunikacyjnych nie tylko z klientami, ale też z agentami ubezpieczeniowymi.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas