Reklama2021-11-17
1

Historia miłości w czasach lockdownu w nowej reklamie Heinekena (wideo)

Heineken rozpoczyna nową kampanię, stworzoną z myślą o otwarciu rynków po zniesieniu ograniczeń pandemicznych. Kampania zatytułowana "A Lockdown Love Story" to pełen emocji i optymistyczny film krótkometrażowy, który wybiega w przyszłość i przewiduje wszystkie nowe doświadczenia i możliwości, które zostaną odblokowane, gdy bary ponownie się otworzą, a świat w końcu wyjdzie z pandemii COVID-19.

Nowa kampania Heinekena opowiada o miłości Loli i Charlie'ego. Celebruje sposób, w jaki ludzie nawiązywali nowe kontakty w wirtualnym świecie podczas pandemii, zanim odkryją, że nie ma nic, co mogłoby się równać z życiem w prawdziwym świecie.

Pokazana tu historia miłosna to metafora oparta na globalnym spostrzeżeniu, które jest szczególnie istotne na rynkach azjatyckich, gdy wychodzą one z blokad. Historia koncentruje się na celebrowaniu potencjału i podekscytowania, które nas czekają, gdy bary ponownie się otwierają, a ludzie zaczynają wracać do swojego życia towarzyskiego, z wszystkimi nieoczekiwanymi niespodziankami.

Stworzony przez Publicis Italy, wyreżyserowany przez Show Yanagisawa i nakręcony w Japonii, spot reklamowy jest pełną nadziei celebracją nowych spotkań i nieskończonymi możliwościami, na które można czekać, gdy świat stopniowo zaczyna się otwierać na nowo.

Bram Westenbrink, globalny szef marki Heineken, powiedział: - Od początku pandemii i uruchomienia naszej platformy „Socialise Responsably”, Heineken tworzy kampanie, których celem jest inspirowanie ludzi do wyjścia i wspierania lokalnych barów i klubów nocnych. "A Lockdown Love Story" robi dokładnie to, tworząc kapsułę czasu, w której utrzymywaliśmy kontakty podczas pandemii, zapewniając optymistyczne spojrzenie na nowe i zaskakujące możliwości, które czekają, gdy bary i kluby nocne powrócą do normy.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas