Reklama2015-10-01
0

Honda przegląda budżet mediowy. Broni go Starcom Mediavest Group

Koncern motoryzacyjny Honda rozpoczął przegląd globalnego budżetu mediowego. Obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów broni Starcom Mediavest Group.

Liczba i nazwy agencji zaproszonych do przetargu nie zostały ujawnione. Obsługą mediową Hondy w Europie zajmuje się Starcom Mediavest Group, który pracuje w tym zakresie dla tego koncernu motoryzacyjnego od 2010 roku. Wcześniej Starcom Mediavest Group pracował dla Hondy na rynku brytyjskim.

Termin zakończenia przetargu też nie został podany.

Przypomnijmy, że w sierpniu br. brytyjski regulator reklamowy Advertising Standards Authority (ASA) nakazał wstrzymanie emisji jednej z telewizyjnych reklam Hondy, uznając, że promuje ona niebezpieczną jazdę.

Autor:bg

Więcej informacji:Honda, Starcom Mediavest Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas