Reklama2015-07-07
0

Honda restrukturyzuje marketing w Europie, Martin Moll przeszedł do Nissana

W związku z procesem restrukturyzacji europejskich działań marketingowych przez koncern motoryzacyjny Honda z firmą tą rozstał się Martin Moll, dotychczasowy dyrektor marketingu. Przeszedł do Nissana.

Moll od początku lipca zajmuje stanowisko dyrektora generalnego komunikacji marketingowej na Europę i Rosję w Nissanie. Odpowiada m.in. za sponsoring, imprezy samochodowe , pokazy handlowe, launch nowych modeli, content i strategię mediową. Kieruje 26-osobowym zespołem.

Honda nie będzie zatrudniać następcy Molla. Jego dotychczasowe obowiązki przejęła Sandra  Hughes jako head of planning product.

Martin Moll w Hondzie pracował wiele lat, na różnych stanowiskach w jej strukturach marketingowych. Dyrektorem marketingu na Europę był od 2012 roku.

Autor:bg

Więcej informacji:Honda, Martin Moll

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas