Wiosenne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 722 tys. widzów, o 184 tys. osób więcej niż nadawany rok temu pierwszy sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych dwunastu odcinków trzeciego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 22 lutego do 11 marca 2021 roku wyniosła 722 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,95 proc. w gronie wszystkich widzów, 9,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 24 lutego. Śledziło ją średnio 787 tys. osób.
„Hotel Paradise” zyskał widzów
Dla porównania, pierwszy sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu po trzech tygodniach śledziło średnio o 184 tys. osób mniej. W okresie od 24 lutego do 13 marca ub.r. produkcja gromadziła średnio 538 tys. widzów, co dało Siódemce 3,60 proc. udziału w 4+ i 6,27 proc. w 16-49.
Telewizja | „BrzydUla”, „Hotel Paradise 3” i „Ślub od pierwszego wejrzenia 5” filarami wiosennej ramówki TVN7. „Formaty dość świeże” |
Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.
„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
Trzecia edycja polskiej wersji „Hotel Paradise” realizowana jest na Zanzibarze (dwie pierwsze kręcone były na Bali). Bez zmian gospodynią programu jest Klaudia El Dursi.