Wiosenne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” oglądało średnio 651 tys. widzów, o 53 tys. osób mniej niż nadawany rok temu pierwszy sezon. Reality-show miał wyraźnie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Wpływy z reklam wyniosły 55,22 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia trzeciego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanego w okresie od 22 lutego do 3 czerwca 2021 roku wyniosła 651 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,60 proc. w gronie wszystkich widzów, 8,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 8 kwietnia. Śledziło ją średnio 814 tys. osób.
Dla porównania, pierwszy sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu śledziło średnio o 53 tys. osób więcej. W okresie od 24 lutego do 17 kwietnia ub.r. produkcja gromadziła średnio 704 tys. widzów, co dało Siódemce 4,50 proc. udziału w 4+, 7,72 proc. w 16-49 i 6,15 proc. w 16-49.
Reality-show miał wyraźnie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.
Podczas nadawania „Hotelu Paradise 3” Siódemka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 8,18 proc. udziału (stacja nadawała wtedy hitowy serial „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”), a trzecie miejsce należało do TV Puls (3,86 proc.; gł. filmy fabularne).
Wśród widzów w grupie 16-49 Siódemka była liderem. W grupie 16-59 stacja zajęła miejsce drugie.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków trzeciego sezonu reality-show wyniosły 55,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
Krystian Ferretti zwycięzcą
Trzecią edycję programu wygrał Krystian Ferretti, który otrzymał nagrodę finansową w wysokości 100 tys. zł. Decyzją uczestnika kwota została podzielona po równo dla każdego finalisty show, każdy z nich otrzymał po 25 tys. zł.
Trzecia edycja polskiej wersji „Hotel Paradise” realizowana była na Zanzibarze (dwie pierwsze kręcone były na Bali). Bez zmian gospodynią programu była Klaudia El Dursi.