Telewizja2021-07-21
5

Czwarty sezon „Hotelu Paradise” od 30 sierpnia w TVN7

Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. SiódemkaKlaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. Siódemka

Czwarty sezon „Hotelu Paradise” w Siódemce zadebiutuje 30 sierpnia, produkcja będzie nadawana od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30. Program nagrano wiosną na Zanzibarze, jego gospodynią bez zmian jest Klaudia El Dursi.

„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z ramówki Siódemki wynika, że czwarta odsłona produkcji zadebiutuje w poniedziałek, 30 sierpnia. „Hotel Paradise”  będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30.

Zdjęcia do programu realizowane były wiosną br. na Zanzibarze. Czwarty sezon został nagrany tuż po zakończeniu zdjęć do trzeciej edycji, którą w stacji oglądać można było wiosną br.

Bez zmian gospodynią cyklu jest Klaudia El Dursi.

Siódemka zrealizuje piątą i szóstą edycję „Hotelu Paradise”

Siódemka już planuje realizację piątej i szóstej edycji „Hotelu Paradise”. Ostateczna decyzja ma zostać podjęta w ciągu najbliższych miesięcy. Gdyby program powstał, to od razu nakręcone zostałyby dwa sezony (analogicznie jak pierwszy i drugi sezon na Bali oraz trzeci i czwarty na Zanzibarze).

- Skończyliśmy realizację czwartego sezonu na Zanzibarze i mam nadzieję, że nie będzie on ostatnim. Realizujemy po dwa sezony naraz ze względu na efektywność budżetową, przerzucanie tylu ludzi i takiej ilości sprzętu na drugi koniec świata to są jednak poważne koszty - kilka tygodni temu komentował portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Potencjalna piąta i szósta odsłona produkcji byłaby realizowana w nowym miejscu. - Do kolejnych sezonów poszukamy nowej egzotycznej lokalizacji - zdradza nam Czaja.

„Hotel Paradise” hitem Siódemki

Średnia widownia trzeciego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanego w okresie od 22 lutego do 3 czerwca 2021 roku wyniosła 651 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,60 proc. w gronie wszystkich widzów, 8,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,42 proc. w grupie 16-59.

Program miał wyraźnie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków trzeciego sezonu reality-show wyniosły 55,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Autor:MK

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas