Reklama2018-05-23
0

HSBC przenosi globalny budżet mediowy z Mindshare do PHD

Bank HSBC rozstrzygając przetarg na globalna obsługę mediową wybrał do współpracy sieć PHD (należy do Omnicom), kończąc tym samym współpracę z dotychczasowym dostawcą mediów - Mindshare, który należy do koncernu WPP.

Bank HSBC rozstrzygając przetarg na globalna obsługę mediową wybrał do współpracy sieć PHD (należy do Omnicom), kończąc tym samym współpracę z dotychczasowym dostawcą mediów – Mindshare, który należy do koncernu WPP.

Przetarg na planowanie i zakup mediów dla banku HSBC ruszył w styczniu br.. Koordynowała go firma ID Comms.

Bank nie podał liczby i nazw agencji biorących w nim udział. Zdecydował się wybrać do współpracy sieć PHD, kończąc wieloletnią współpracę z Mindshare. Globalny budżet mediowy HSBC szacowany jest na 400 mln dolarów. "Wybraliśmy PHD jako preferowanego dostawcę w zakresie planowania i zakupów mediów, ponieważ wykazali oni silne umiejętności strategiczne i zaawansowane możliwości transformacji cyfrowej. Na złożonym rynku mediów i komunikacji, ogólne podejście PHD wyróżniało się jako myślenie przyszłościowe, a zarazem proste i pragmatyczne" – poinformował HSBC w wydanym oświadczeniu.

Kilka miesięcy wcześniej bank zdecydował się nawiązać globalnie współpracę z agencją reklamową Saatchi&Saatchi należącą do Publicis Groupe, tym samym kończąc kooperację z agencją JWT należącą do WPP.

 

 

Autor:bg

Więcej informacji:HSBC, globalny budżet mediowy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas