Reklama2020-04-17
2

„Więcej czasu na rzeczy ważne” w reklamie Husqvarna

Producent sprzętu ogrodniczego Husqvarna rozpoczął kampanię pod hasłem „Więcej czasu na rzeczy ważne”. Za jej realizację odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

W najnowszym spocie promującym roboty koszące Automower pokazano, jak znaleźć więcej czasu na rzeczy ważne, jednocześnie pielęgnując swój domowy ogród. Reklama ma podkreślać, w jakim stopniu technologia usprawnia codziennie życie,dzięki czemu, m.in zyskujemy więcej czasu na relacje z bliskimi.

Jak podkreśla marketer, w obecnej sytuacji epidemii koronawirusa hasło kampanii “Więcej czasu na rzeczy ważne” zmienia swój wydźwięk. Podczas gdy urządzenie zajmuje się pielęgnacją trawnika, jego użytkownik może spędzać czas z bliskimi.

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała kreację kampanii zdalnie, bazując na dostępnych materiałach klienta. Polska reklama dostępna jest w dwóch wersjach: krótszej, 15 sekundowej i dłużej, 30 sekundowej. Dodatkowo, reklama została również zaadaptowana na potrzeby rynku słoweńskiego.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas