Prasa2013-01-03
0

I-III kwartał 2012: pisma młodzieżowe straciły, liderem „Bravo”

W pierwszych trzech kwartałach 2012 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Popcorn”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że będący liderem zestawienia dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach ub.r. zanotował średnią sprzedaż ogółem na poziomie 173 917 egz. i stratę względem analogicznego okresu ub.r. wynoszącą 15,61 proc.

Drugie miejsce zajął miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 87 249 egz., notując spadek wynoszący 4,05 proc.

Natomiast ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 84 266 egz., po spadku o 7,13 proc.

Z kolei największym spadek sprzedaży ogółem w rankingu dotknięty został plasujący się na ostatniej pozycji „Popcorn” (BPV Polska). Jego sprzedaż zmalała bowiem o 34,16 proc. i wyniosła 39 895 egz. Do stycznia ub.r. wydawcą tytułu była spółka Ringier Axel Springer Polska.

Zobacz tabelę


We wrześniu ub.r. w porównaniu do września 2011 roku pozycję lidera także zajął dwutygodnik „Bravo” (161 738 egz.; spadek o 17,43 proc.). Drugie miejsce zajął już jednak wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Fun Club” (108 688 egz.; - 8,54 proc.). Natomiast ostatnia lokata podium należała tutaj do miesięcznika „Twist” (102 647 egz.; - o 30,39 proc.).

Także i w tym rankingu największym spadkiem sprzedaży dotknięty został „Popcorn”. Jego wynik spadł tutaj aż o 47,04 proc. do 27 891 egz.

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:pismo młodzieżowe, Bravo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas