Prasa2012-12-12
3

I-III kwartał br.: „Twój Styl” liderem, „Sukces” stracił najwięcej

W pierwszych trzech kwartałach br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 224 071 egz., czyli o 4,44 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Drugą lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 156 230 egz., po spadku sprzedaży wynoszącym 9,31 proc.

Na ostatnim miejscu podium znalazł się miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 13,83 proc. do 118 223 egz.

Największy spadek sprzedaży dotknął plasującego się na ostatnim miejscu w zestawieniu miesięcznika „Sukces” (Presspublica). Jego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 32,41 proc. i ostatecznie wyniosła 10 965 egz.

Z kolei największym wzrostem wśród miesięczników luksusowych pochwalić się mógł „Shape” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu znalazł się na przedostatnim miejscu. Jego wynik wzrósł jednak tylko o 6,16 proc. i wyniosła ona 29 718 egz.

Zobacz tabelę


We wrześniu br. pierwsze miejsce zajął miesięcznik „Twój Styl” (252 744 egz.; spadek w porównaniu do września ub.r. o 1,91 proc.), drugie - „Avanti” (175 229 egz.; - o 20,04 proc.), a trzecie - „Joy” (116 499 egz.; - o 20,60 proc.).

Także i w tym zestawieniu największym wzrostem sprzedaży ogółem (aż 78,86 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Shape”, z kolei największy spadek dotknął tutaj miesięcznika „Sukces” - wyniósł on 44,52 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas